HTML

Sose szabad fullba nyomni a kretént

2014.08.01. 23:11 Swacsa

- Csókolom! Valami csípőset szeretnék enni. - Van a Vindaloo szószos bárány, de az nagyon erős. - Szuper, egy olyat szeretnék kérni! - Ne legyen inkább csak közepesen erős? - Dehogy is, jó erősen kérem!

A blog a WeTryBudapest nyereményjátékban szerzett 10.000 Ft PayPass kártyával való elköltésére jött létre: három helyet kellett választani, és ezekről kellett beszámolót írni. Így sajnos el kell keserítem az olvasókat (rajongókat), de az utolsó bejegyzést olvashatjátok - a csúcson kell abbahagyni, szerdán még az index.hu címlapra is felkerült a második bejegyzésem. Szavazni persze továbbra is lehet rám, ha csini lány vagy, akkor a "Hívj" szót kell küldeni a mobil-számomra.

Mindenképpen egzotikus gyors-éttermeket szerettem volna meglátogatni, ahol csípős kajákat tudok enni, így a mexikói után a végére egy indiai éttermet hagytam, a Bombay Curry Bar-t az Andrássy úton. 

A múltkori "csalódás" után - a mexikói kaja nem volt igazán csípős - most biztosra mentem, a csirkeleves mellé bekértem a legerősebb főételt. Mivel elvitelre is lehetett rendelni, így gondoltam ha igazán csíp, akkor a szenvedéseimet nem a turisták előtt szeretném a kirakatban bemutatni, hanem inkább otthon, nyugodt környezetben küzdöm végig a menüt. (A szerk: jó döntés volt.) A főétel egy Vindaloo szószos bárány volt, pitával és rizzsel, mellé még egy gyömbéres limonádét kértem. Otthon kicsomagolva nem tűnt az egész túl bonyolultnak, mintha egy csirkés tojáslevest kaptam volna pörkölttel meg rizzsel - persze a tartalom teljesen más volt.

bombaycurrybar_1.jpg

A leves finom volt, a limonádé sajnos a hazaúton átmelegedett a forró kaja mellé csomagolva, és mivel a gyömbér miatt ennek is volt egy kis spéci bukéja, így nem segített csökkenteni a leves könnyed erősségét. A főételt kicsomagolva rácsöppent egy kis szósz a kezemre, lenyalva azt éreztem, hogy na ez nem lesz piskóta. A hűtőbe benézve kerestem némi vésztartalék üdítőt vagy ásványvizet, hogy ha tényleg brutál lesz a cucc, de csak sör, bor meg pálinka volt...így is jó.

Nekiláttam elpusztítani a második fogást, hát itt nem volt panasz az erősségre. Először csak izzadtam, aztán már könnyeztem, végül már az orrom is folyt: javaslom ezt a kaját náthás betegeknek, tuti hogy utána semmi bajuk nem lesz. Érdekes módon ez a maró anyag nem az ember száját égeti, mint egy magyar hegyes paprika, hanem valahogy belülről fejti ki hatását. Nincs mese, bármennyire szenvedek nincs megállás - megmondta a Punnany is: "Élvezd, még ha fáj is minden egyes frázis" - sikeresen belapátoltam az egészet. 

bombaycurrybar_2.jpg

10-20 perc múlt csökkent a hatás, és én elégedetten ültem a székemben, megkaptam amit szerettem volna, remélem Ti is.

 

Szólj hozzá!

Címkék: #wetrybudapest #keresdajelet #bombaycurrybar #indiai

A bejegyzés trackback címe:

https://swacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr906561505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása