HTML

Viva Mexico, viva Klaudia!

2014.07.25. 15:28 Swacsa

Közeleg a július 30-as határidő, és a hűtőben lévő kajakészletem is kifogyóban van így a hét vége felé. Nem maradt hát más, mint összerántani a kollégákat, és elbattyogni a közelben lévő Arriba Taqueira mexikói gyors-étterembe, hogy leteszteljük mit is adnak itt csípős címke alatt.

A tegnap esti sörözés után a délelőtti pörgésben elmaradt a reggelizés, így üres gyomorral indulunk neki a túrának. Kopogó szemekkel érkezek a bejárathoz, ahol a színes-szagos ábrákon próbálom eligazítani újonc kollégámat, aki még nem járt ilyen helyen. Azt gyorsan megállapítottuk, hogy nagyon mellé lőni nem lehet - talán a salátával - és ár/érték arányban a menü megéri (pláne az unlimited üdítővel). Nekem a célom az volt, hogy minél csípősebb kaját szerezzek magamnak, és sikerüljön az étvágyamat csillapítani.

arriba_2.jpg

 

Üres gyomornak szüksége van egy jó meleg alapozásra, így egy csirkelevest kapásból berendeltem, majd emlékeim szerint a burrito és a taco mellett még a quasadilla volt, amit nem próbáltam ki, így egy csípős marha hússal el is kezdtük összeállítani a kaját. A többi összetevőt az eladóra bíztam, de azért kértem hogy a paprikát ne hagyja ki. A tortillához szintén erős szósz dukált, így fizetés után már mehettem is a helyemre, ahol pár percre rá meg is kaptam a frissen sütött quasadillámat.

A leves némileg csalódás volt - kicsit fűszeresebbre számítottam - így igazándiból egy felturbózott húslevest kaptam, de az éhes pocakomnak ez így is nagyon jól esett (persze egy kis tabasco szósz ebbe is került).

arriba_3.jpg

Jöhetett a jól megpakolt főfogás - mellé a tortilla chipszek majszolása - viszont elmaradt az égetően csípős érzés, amire "perverz módon" kicsit számítottam. Az ízek és az állag így is teljesen rendben voltak, és az étvágyam is teljesen megszűnt, miután mindent elpusztítottam. A sprite helyett sajnos csak szóda jött a masinából, az utánam jövő csinos lányt sikerült is figyelmeztetnem erre, de sajnos még egy halk "Köszi"-re se futotta, így románcunk tiszavirág-életűvé sikeredett.

A helyen körbetekintve láthattuk, hogy vidám ábrákon volt feltüntetve minden információ - sajnos a menü lehetőség nagyon magasan elrejtve, ha nem tudtam volna előre a dologról akkor nem veszem észre - és a koszos edények tárolására is egy egész falnyi diagramm-együttes szolgált, hogy a műanyag, a tányér, a tálca, stb...a helyére kerüljön.

 arriba_01.jpg

Összességében elégedett voltam a hellyel, habár heti szinten drága itt ebédelni egy teljes fogást, de néha-néha nagyon jól tud esni néhány csípős mexikói falat.

Szólj hozzá!

Címkék: mexikói arriba taqueria #wetrybudapest #keresdajelet quasadilla

A bejegyzés trackback címe:

https://swacsa.blog.hu/api/trackback/id/tr366541281

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása